יום שני, 10 בספטמבר 2012

מתכון בראוניז שוקולד

מתכון בראוניז
מתכון בראוניז שוקולד 
מתכון בראוניז שוקולד!
מחפש מתכון למתכון בראוניז שוקולד?
מגוון מתכונים לקינוחים ועוד! מתכון למתכון בראוניז שוקולד,מתכון מנצח קל ופשוט
בואו נאפה בראוניס שוקולד ממכרים, קלים להכנה




חומרים:
200 גרם חמאה 
150 גרם שוקולד מריר
50 גרם שוקולד מריר קצוץ גס
1/2 כוס סוכר חום
1/3 כוס סוכר לבן
3/4 כוס קמח
1/4 כוס קקאו 
5 ביצים
1/2 כף ליקר פרנג'ליקו - חובה! 
1/2 כוס אגוזי מלך

אופן הכנה :
שימו לב! סדר הוספת הדברים כדלקמן:

בקערה חסינת חום שמים, 150 גרם שוקלד ו-200 גרם חמאה ומכניסים למיקרוגל להמסה כ- 5 דקות .בעד לקבלת שוקולד וחמאה ממוסים היטב, מערבבים עד לקבלת בלילה אחידה, מוסיפים את הסוכר חום והסוכר הלבן ולערבב ולהניח בצד.
לקצוץ גס את השוקולד המריר בעזרת סכין, ולהניח בצד.
להוסיף לתערובת השוקולד המומס את 5 הביצים , אחת אחת תוך כדי ערבוב ידני , מוסיפים את הליקר ,  את הקמח  והקקאו  ולערבב עד לקבלת תערובת אחידה, להוסיף את השוקולד הקצוץ ואגוזי המלך ולערבב מעט . 
להניח על התבנית נייר אפיה ולשמן את הנייר במעט בשמן או חמאה לשפוך את תערובת השוקולד לתבנית, לשטח את התערובת בצורה אחידה, לפזר את אגוזי הלוז ולאפות בחום 180 מעלות כ-20 דקות בלבד (ברגע שנעשה קרום קצת קשה מעל העוגה (בקצוות ) ומרכז העוגה עדיין קצת רוטט זה מוכן להוציא מהתנור) לקרר ולשמור במקרר הבראוניז טעים יותר כשהוא קר , לחתוך לקוביות בעזרת סכין גדולה להגיש ולהתענג!!!
סלט קפרזה מתכון לסלט קפרזה מחפשים מתכון סלט קפרזה? סלט קפרזה או אינסלטה קפרזה! מתכון מושלם,פשוט וקל מהמטבח האיטלקי. חומרים: 1 כדור גבינת מוצרלה בפאלו 2 כפות חומץ בלסמי משובח 2 כפות שמן זית 1 עגבניה בינונית ויפה מלח פלפל עלי בזיליקום לקישוט אופן ההכנה: חותכים את כדור המוצרלה פרוסות , בעובי 2-1 ס"מ כל אחת , חותכים את העגבניה לפרוסות בעובי 1 ס"מ כל אחת. מסדרים על צלחת הגשה יפה. פרוסות עגבניה ובניהן פרוסות מוצרלה. בין הפרוסות מוסיפים את עלי הבזיליקום. בוזקים מעל שמן זית , חומץ בלסמי , מלח ופלפל ומגישים מיד.
-->

2 תגובות:

  1. Mouthwatering! Now I'm craving chocolate like crazy! :)

    השבמחק
  2. נראה טוב וטעים! יאם יאם יאם

    השבמחק